Tidak ada sebarang perubahan Black 14 malam ini , rakyat dijemput sertai

14 04 2008

KUALA LUMPUR, 14 APRIL – Jawatankuasa Penganjur Himpunan Rakyat ‘Black 14′, Badrul Hisham Shaharin mengajak seluruh rakyat untuk menghadiri perhimpunan ‘Black 14′ pada malam ini seperti mana yang telah dirancang sejak awal lagi.

Jelasnya, tidak ada pengunguman oleh sesiapa dari jawatankuasa serta Ketua Umum KeADILan, Anwar Ibrahim bagi menukar sebarang tarikh, tempat atau masa perhimpunan ini.

“Perhimpunan ini telah dirancang sejak awal lagi, dan seluruh jawatankuasa termasuk Naib Presiden Azmin Ali telah menunjukan komitmen yang begitu tinggi dan kini kami berada di tapak perhimpunan bagi memastikan kelicinan dan persiapan terakhir menjelang malam bersejarah nanti,” katanya ketika dihubungi Suara Keadilan pagi ini.

Perhimpunan berkenaan masih diteruskan di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru, jam 9 Malam ini.

Katanya pihak-pihak yang terdesak sengaja menabur hasutan bagi rakyat tidak menghadiri perhimpunan, ini kerana mereka dalam keadaan ketakutan untuk melihat kehadiran ribuan rakyat di perhimpunan ini.

“Sekali lagi saya jelaskan tidak ada sebarang perubahan, semuanya dalam kawalan dan saya mengajak semua rakyat datang ke perhimpunan yang bersejarah malam ini,” tegasnya sekali lagi.

Badrul turut memberitahu bahawa perhimpunan malam ini adalah sah kerana ianya berada dikawasan persendirian, walaubagaimanapun kehadiran pihak polis adalah wajar bagi mengawal keadaan lalu lintas mahupun keselamatan.

***

Pelan ke Kelab Sultan Sulaiman.

[Picture1.jpg]
-Klik imej untuk besarkan

*KSS: Kelab Sultan Sulaiman, lokasi perhimpunan malam ini.

** Dinasihati menaki kenderaan awam

– Bas: dari mana-mana lokasi di Kuala Lumpur menuju ke Sogo atau Jalan Tunku Abdul Rahman, berhenti di Pizza Hut di Jalan Tunku Abdul Rahman (selepas Chow Kit)

– Monorail: gunakan stesen Jalan Sultan Ismail (berhampiran Concorde Hotel) berjalan ke arah Kg. Baru – Hotel Renaissance. Jarak berjalan kaki kira 350 meter.

– Putra LRT: Berhenti di stesen Kampung Baru dan berjalan ke arah ‘Nasi Lemak Antarabangsa’, sebelum melintasi jalan untuk ke KSS. Jarak berjalan kaki kira kira 250 meter


Actions

Information

Leave a comment